Élni Isten szeretetét
 
Teréz anya tanításai

Nem arra hívattunk, hogy érezzük Isten szeretetét, hanem hogy éljük azt. 
Hogyan? 
Mi módon? 
Imádságban és cselekedetben. 
Egyfelől biztos vagyok: a hatékony munka az imádság gyümölcse. 
Ha egy munkát nem tudtok jól elvégezni, vizsgáljátok meg magatokat, hogy milyen az imaéletetek. 
Ha elhanyagoljátok munkátokat, ha kemények vagytok, gőgösek, dacosak, dühösek, akkor tessék: vizsgáljátok meg imaéleteteket. 
Rögtön meglátjátok majd, hogy valami nem működik rendben. 
A gyakorlatba átültetett hit szeretet, a gyakorlatba átültetett szeretet szolgálat.
Együttérzésünkkel és jelenlétünkkel Krisztus jelenlétét sugározzuk.
Úgy kell tennem a dolgomat, mintha minden tőlem függne, és az eredményre úgy várni, mintha minden Istentől függene. 
Ő nem a sikerre, hanem a hűségre hív el engem. 
A siker titka éppen ebben az odaadó hűségben rejlik. Ne fordítsunk hátat.

Tudva, hogy sok és sürgős elintézendőnk akad, kezünkbe fogjuk majd rózsafüzérünket, lelkigyakorlatot végzünk, és bizakodva a kegyelem trónjához járulunk, hogy irgalmat kapjunk és kellő segítséget magunknak és a többi léleknek. 
Nem kell erősen imádkozni, hanem inkább áhítattal, lángolva és kegyelemmel; állhatatosan és nagy szeretettel.
Uram, a te szentséges szívednek ajánlom fel az egész életemet, múltamat, jelenemet, jövőmet, a legkisebb cselekedetem is. Irányíts és vezérelj engem. 
Add meg a tisztánlátás kegyelmét, hogy meg tudjam különböztetni a jót a rossztól. 
Add, hogy egész nap neked éljek.
A tiszta és alázatos szív láthatja Istent, és ha látjuk Istent, akkor szeretni fogjuk Őt minden emberben.
Az örömmel végzett munka sok lelket vezethet Istenhez: az öröm imádság, nagylelkűségünk jele. 
Az örömnek látszania kell a szemekben, a tekintetben, a mozdulatokban.

Atyánk !
Itt vagyok szolgáltadra, a Te gyermeked, hogy rajtam keresztül
folytasd szereteted munkáját a világban azáltal, hogy Jézust adod nekem, 
rajtam keresztül másoknak és az egész világnak.
 Imádkozzunk egymásért, hogy Jézus szerethessen bennünk és általunk azzal a szeretettel, 
mellyel az Atya szereti Őt.

Teréz anya

Népszerű bejegyzések az elmúlt héten

Népszerű bejegyzések