XV. STÁCIÓ

JÉZUS FELTÁMAD

Imádunk téged, Krisztus és áldunk téged,
Mert szent kereszted által megváltottad a világot.


Pilinszky János így fogalmazza meg:

És felzúgnak a hamuszín egek,
hajnalfele a ravensbrücki fák.
És megérzik a fényt a gyökerek.
És szél támad. És fölzeng a világ.

Mert megölhették hitvány zsoldosok,
S megszűnhetett dobogni szíve -
Harmadnapra legyőzte a halált,
Et resurexit tertia die.

Atyánk feltámasztott, Jézusom. Most már élsz örökké bár a sebhelyeidet hordozod. Ezek hitelesítenek Téged.
Te megszabadítottál Jézusom és én is feltámadtam, igaz erre az életre, de feltámadtam.
 Újra élhetek, új életet kezdhetek.
 Örömteli, ragyogó, mégis kicsit szomorkás, fájdalmas-különös tekintettel nézhetek 
Rád, magamra, embertársaimra. 
Sebhelyeimet, forradásaimat tovább hordozva - melyek hitelesítenek engem és a Te szabadító művedet - élek és hirdetem dicsőségedet. 

Hála Néked!

Könyörülj rajtunk, Uram!
Könyörülj rajtunk! 


Népszerű bejegyzések az elmúlt héten

Népszerű bejegyzések