Adventi gondolatok minden napra 10.

Maga az Isten jön, és megszabadít minket!
Nézzünk magunkba, és nézzünk körül a világban!

Ha én vagyok a tömeg, észreveszem-e, hogy valaki olyan közeledik, 
akinek nagy szüksége van arra, hogy Jézushoz menjen, észre veszem-e, hogy csoda történt?

Ha én vagyok a farizeus, nyitott vagyok-e Jézus szavára?
Nyitott vagyok-e mások örömére?

Ha én vagyok a bénát segítő emberek egyike,
fölmegyek-e érte a tetőre, mert neki fontos a gyógyulás?

Ha én vagyok a béna, türelemmel viselem-e a megpróbáltatásokat? Elfogadom-e a segítséget? Értékelem-e hogy fölmennek értem a tetőre is? Elhiszem-e, hogy az én nehézségem erőt adhat valakinek? Bízom-e Jézus gyógyító erejében? Hála ébred-e a szívemben a gyógyulásért?
Isten dicsőségére futok-e haza egészséges lábaimon?


Böjte Csaba

Forrás ~ Internet

Népszerű bejegyzések az elmúlt héten

Népszerű bejegyzések