Mondom Neked
 
 Ha szomorú vagy . én fölszárítom a könnyeidet.
  Ha elfog a rémület .. én eloszlatom a félelmeidet.
  Ha aggodalmaskodsz . én reményt nyújtok neked.
  Ha össze vagy zavarodva . én segítek, hogy megálld a helyed.
  És ha elveszettnek érzed magad . és nem tudod meglátni a fényt,
Én leszek a te világítótornyod . mindig fényesen ragyogva.

  Ez az én esküm . erre adom a szavamat, amíg eljön a vég.

Miért? - kérdezheted tőlem .. Mert a barátom vagy.


Barátom? – kérdezed.


Igen! 
Ha nem kételkedsz bennem és nem kutakodsz utánam, hanem egyszerűen befogadsz, akkor én Benned lakozom. 

Megadom Neked már azt a mennyei békét a földön, amit sokan a mennyországban remélnek!


Ehhez figyelned kell önmagadra, hinned, bíznod kell önmagadban, hiszen én Veled vagyok a nap minden órájában, percében!


Mindehhez csupán az kell, hogy legyél önmagadnak fontos, figyelj a jelekre, értsd a csendet!

 
Aláírás: Isten


Népszerű bejegyzések az elmúlt héten

Népszerű bejegyzések