Kármelhegyi Boldogasszony Anyám

        Anyám,
        Úgy szeretném, ha szeretnél engem,
        és fölém hajolnál, miként Betlehemben
        Szent Fiadat nézted!

        Anyám,
        Úgy szeretném, ha tanítanál járni,
        szavakat pötyögni, az Istent imádni
        égő szeretettel!

        Anyám,
        Úgy szeretném, hogy ha messze tértem,
        aggódó szíveddel visszafordulj értem,
        mint Jézusért tetted!

        Anyám!
        Úgy szeretném, ha munkámat néznéd,
        gondjaimat látnád, s arcom verítékét
        letörölnéd lágyan!

        Anyám,
        Úgy szeretném, ha örülnél vélem,
        menyegzőn, sikeren, híren, dicsőségen,
        mint egykor Fiaddal!

        Anyám,
        Úgy szeretném, hogyha velem sírnál,
        és találkoznánk ott, a keresztútnál,
        s imádkoznál értem!

        Anyám,
        Úgy szeretném, hogyha majd felérek
        a nagy Golgotára, s hazatérni félek,
        ott légy énmellettem!

        Anyám,
        Úgy szeretném, hogy vedd a karodba
        elszálló lelkemet, és vidd a magasba
        örök öleléssel!

        Anyám,
        Úgy szeretném, hogy taníts meg engem,
        hogyan kell odafenn a glóriát zengnem,
        mindig veled együtt,
        mindig veled együtt!

     Szent-Gály Kata

Népszerű bejegyzések az elmúlt héten

Népszerű bejegyzések